úterý 6. prosince 2016

Co je pro třeťáky DOMOV?

Učíme se o rodině, o lidském životě od početí do smrti, o našich domovech, ...
Dnes jsme se dostali k otázce CO JE PRO MĚ DOMOV. Odpovědi dětí mě vždycky příjemně překvapí - je jim osm, devět let, ale mnohdy mluví jako dospělí...

Co je pro mě DOMOV?

Pro mě je domov stavba, ve které je teplo a rodina, nábytek a zvířata. Domov je podle mě to, kde si vaříš, kde spíš a podobné věci. Domov je pro mě důležitý.

Tam, kde mám rodinu a pejska a kočku a přátele.

Pro mě je domov tam, kde je mi dobře - třeba pokojíček.

Doma jsem ve svém pokoji.

Domov je tam, kde mě mají rádi. Mám tam věci potřebné k životu, kde to znám i poslepu. Kde si můžu číst knihy.

Když přijdu domů, tak mě čeká pejsek.

Domov je tam, kde je můj mobil a ipod mini a tak podobně. Kde mám jídlo a pití a taky rodinu.

Domov je tam, kde mám své známé.

Můj domov je moje střecha nad hlavou. Můžu se setkat s rodinou. Je to pohodlné místo.

Žádné komentáře:

Okomentovat