pátek 14. září 2018

A kdy už bude ta výtvarka?

Dnešní výtvarný blok jsme si užili. Zadání bylo jednoduché: Vyrob z barevných papírů dětské hřiště. Můžeš stříhat, skládat, lepit, ...

Po hodině se jeden prvňáček zeptal: "A když už bude ta výtvarka?" No jo, i tohle je výtvarka, nemusíme pořád kreslit pastelkami vzpomínky na prázdniny :)

Fotek je tentokrát víc, snad to nebude vadit.

A ještě jedna věc mě překvapila. Na konci bloku za mnou přišla jedna prvňačka a říkala: "Ještě jsi neřekla, kdo to má nejhezčí!" Překvapilo mě to... ale nechala jsem odpovědět páťáky. Lenka bez mrknutí oka prohlásila: "Všem se nám to povedlo. To se nedá určit, kdo to má nejlepší!" Bylo to znát i ze závěrečné reflexe. Každý se konkrétně vyjádřil ke své práci a řekl ostatním, na co je pyšný a co se mu povedlo. Myslím, že se to opravdu povedlo všem.

A ještě jednu perličku mám :) Když svou práci prezentovala naše nejmladší prvňačka, řekla: "Já jsem se od Julči naučila, jak se dělají schody. A pak jsem je začala dělat taky. A mám jich tu plno." To se mi moc líbilo: NAUČIT SE OD DRUHÉHO, INSPIROVAT SE, POMÁHAT SI. I tyto cíle byly dnes splněny.

A teď už ty fotky :)




















































































Žádné komentáře:

Okomentovat