pondělí 11. března 2019

Etická výchova: Nervozita a tréma

Spolupráce napříč ročníky, tak nějak vypadala etická výchova toto pondělí.

Na začátku byla práce ve skupinách, ve kterých byly děti z prvního i pátého ročníku. Téma je jednoduché: Z čeho jsi nervózní? Kdy míváš trému?

Sešly se nám zajímavé odpovědi. Namátkou jmenuji některé z nich:


  • ze snů
  • když na mě někdo křičí
  • když mám prezentovat něco dlouhého
  • při vystoupení (před cizími)
  • když nevím, kde mám žákovskou
  • před diktátem
  • když nestíhám, co mám v plánu
  • když se najednou změní situace
  • když má přijet teta, která pořád kritizuje
  • když čekáme na Ježíška
  • když mám hrát před šesťáky
  • při testu
  • když mám problém
  • když nemám uklizeno a slyším, že jde máma...
Pověděli jsme si i o některých technikách, jak se s nervozitou a trémou vypořádat. Hodiny etické výchovy jsou velmi zajímavé. Dozvíme se při nich o sobě mnoho věcí...



Žádné komentáře:

Okomentovat