čtvrtek 3. září 2015

První zářijový týden

Tak nám to začalo.

Tenhle týden je sice zkrácený, ale my neleníme a už se pilně učíme. A taky se seznamujeme, hrajeme si, objevujeme okolí školy. Smějeme se, bavíme se, zpíváme si - a máme se fajn.

Prohlédli jsme si nové učebnice, už jsme udělali pár cvičení jak v českém jazyce, tak v matematice, postupně vytváříme třídní pravidla (máme na zemi ve třídě velký papír na brainstorming a doplňujeme vše, co nás v průběhu času napadá, abychom to pak dali dohromady), vytvořili jsme první myšlenkové mapy na téma TO JSEM JÁ, sdíleli jsme ve dvojici a ve skupině jsme poslouchali příběhy spolužáků.


Už druhý den v kruhu jsem byla velmi překvapená, co všechno na sebe děti prozradily - a říkala jsem si, že kdyby se necítily bezpečně, nikdy bych tyhle informace nevěděla - a jsem za to moc ráda.

Taky jsme si vyzkoušeli poskládat na lístečkách jména a příjmení všech spolužáků - a nebylo to tak jednoduché, jak se na první pohled zdálo :)

Na tabuli jsme napsali první slovní obraz (ze slova PRÁZDNINY) a na průzkumné výpravě v okolí školy jsme posbírali plno pokladů (a viděli jsme bažanta) :)

Podívejte se na pár fotek z prvních školních dnů:













Žádné komentáře:

Okomentovat