Seznamovaly se s prvními jarními kytičkami, zjišťovaly, jak na jaře kypříme půdu a připravujeme zem na sázení, což si také řada z nich zkouší v praxi ve svých květináčích či na zahradě, nebo prostě jen pozorovaly, jak se příroda probouzí k životu všude kolem nás.
Všechny své objevy si pečlivě zaznamenávají také v deníku poznání, který si každý zpracovává svým osobitým způsobem. Někdy nestačíme žasnou, jaké kreativní nápady a techniky se v nich objevují.
Dobrovolným úkolem, do kterého se opravdu pár dětí pustilo, bylo složit si papírovou lodičku a zkusit ji pustit po potoce nebo rybníku. Některým se to podařilo tak, že při tom částečně vykoupali i sami sebe, jíní ovšem narazili na nečekaný problém a to ten, že byl jejich potok vyschlý, rybník vypuštěný nebo zkrátka nebylo, kde lodičku pustit. Vypořádali se s tím ale po svém :)
Svoje nápady a asociace spojené s jarem měli prvňácci také za úkol zaznamenat do své myšlenkové mapy:
Kromě tématu jara se děti pravidelně věnují čtení a psaní, které k našemu potěšení začalo některé bavit mnohem více. Důkazem toho je např. tato fotka s plnou vázou přečtených a zapsaných slov, která nám udělala velkou radost:
Na konci týdne jsme se opět s každým individuálně spojili přes Skype, abychom se dozvěděli, jak děti práci zvládají a opět je podpořili v jejich snažení.
Postupně jsme si všichni zvykli na komunikaci přes Skype a jsme vždy rádi, že se můžeme navzájem vidět. Také se nemůžeme dočkat vyprávění dětí o tom, co nového zažily.
Děti tráví svůj volný čas nejrůznějšími způsoby. Většinou se u toho hodně nasmějeme. No, posuďte sami:
Žádné komentáře:
Okomentovat