pondělí 28. srpna 2017

Čtenářské bingo

Moji milí čtvrťáci a páťáci,

přesně za týden začne nový školní rok a uvidíme se ve škole. Už se na vás moc těším.
A protože se mi někteří ozýváte i přes prázdniny (a já jsem za to ráda), říkala jsem si, že vám taky ještě teď - o prázdninách - prozradím něco z toho, co nás čeká.

Doufám, že jste všichni dostali prázdninové dopisy a možná už tušíte, které postavy nás letos budou provázet školním rokem... a jestli ještě nevíte, nic si z toho nedělejte - zjistíme to společně :)

Ve čtenářství bych vám letos chtěla představit novou aktivitu, kterou budeme dělat - připravila jsem pro vás ČTENÁŘSKÉ BINGO. Vy víte, co to je bingo a jak se hraje. A tohle bude bingo z knížek, které během školního roku přečtete.

Jaká jsou pravidla? Úplně jednoduchá - máte za úkol za pololetí propojit řadu pěti na sebe navazujících políček. Směr, řádek, sloupec nebo diagonálu si vyberete sami. Knihu musíte mít zapsanou v Deníku malého čtenáře (všichni dostanete na začátku školního roku nové deníky).

Už se na vaše binga těším - můžete už si promýšlet, u kterého políčka začnete :)
Hezký zbytek prázdnin,
Magda

Žádné komentáře:

Okomentovat